Virtuaalikeikat ja livetallenteet

Laita luurit päähän ja nauti intiimistä LIVE-tunnelmasta siellä missä ikinä oletkin. 


Tältä sivulta löydät virtuaalikeikat, jotka studioltamme on lähetetty. Keikkojen seuraaminen on yleisölle maksutonta. Keikat on rahoitettu Taiken ja yrityssponsorien tuella. Keikat ovat nähtävillä myös YouTubessa



Livetallenteet menneistä keikoista

Oheisesta soittimesta voit katsella ja kuunnella live-tallenteita menneiltä striimikeikoilta. Voit katsoa keikkataltiointeja myös suoraan tältä YouTube-soittolistalta.
Jakke Poika on tamperelainen laulaja-lauluntekijä, joka toimii myös HMC publishingin biisinkirjoittajana. Oma soolomateriaali sisältää folk-henkisiä pop-kappaleita, joissa tarina on kappaleiden keskiössä. Tämän keikan ensiesitys oli 23.10.2022.

Manu Lehtimäki on hiljattain turkulaistunut laulaja-lauluntekijä, jonka juuret ovat Somerolla. Pehmeä laulusoundi, huuliharppu ja kitara tuovat omat ja lainakappaleet lähelle kuulijaa. Ensiesitys 16.7.2022.

Jarno Hiltunen tunnetaan hyvin Turussa mm. legendaarisesta Badfellas-yhtyeestä. Nyt soolouraa tekevän Hiltusen virtuaalikeikalla kuultiin monipuolisesti omaa ja muiden tekemää biisimateriaalia. Tämän keikan ensiesitys oli 23.10.2021.

Mika Peltonen on aktiivisesti keikkaileva euralainen trubaduuri, muusikko ja lauluntekijä. Virtuaalikeikalla kuullaan ensisijaisesti omaa materiaalia. Ensiesitys 25.9.2021.

Jari Uutela on pitkän linjan laulaja-lauluntekijä Porvoosta. Virtuaalikeikalla hän esittää ensisijaisesti itse tekemiään kappaleita. Ensiesitys 21.8.2021.



HALUATKO SPONSOROIDA OMAN VIRTUAALIKEIKAN?

Virtuaalikeikan sponsoroiminen on erinomainen tapa tukea artisteja, jotka esittävät itse omaa musiikkiaan. Kyse ei kuitenkaan ole pelkästä hyväntekeväisyydestä, vaan artistiyhteistyö hyödyttää myös sponsoriyritystä.

Hyödyt sponsorille:
  • Brändisi näkyvyys: Sponsorin nimi ja logo näkyvät läpi keikan, sen ennakkomarkkinoinnissa sekä välispiikeissä. Tämä tarjoaa jatkuvaa näkyvyyttä, joka kestää vuosia.
  • Pitkäkestoinen vaikutus: Keikka jää pysyvästi YouTubeen, tuoden brändillesi lisänäkyvyyttä jopa vuosikymmeniksi.
  • Rajaton yleisö: Toisin kuin perinteisillä keikoilla, virtuaalikeikalla ei ole fyysisiä rajoituksia – yleisön määrällä ei ole ylärajaa, ja keikka on saavutettavissa mistä päin maailmaa tahansa.
  • Kohdennettu markkinointi: Lisämaksusta mainostamme keikkaasi tarkoin valituille kohderyhmille YouTubessa ja Googlen Display-verkostossa, tavoittaen potentiaaliset asiakkaasi tehokkaasti.

    Virtuaalikeikkojen sponsorointi vaikuttaa voimallisesti mielikuviin yrityksestä. Kyse on yritykselle aidosti erittäin tehokkaasta markkinointitoimenpiteestä, jossa tuotetaan potentiaaliselle asiakaskunnalle aitoja elämyksiä.  

    Uusia striimikeikkoja järjestetään sitä mukaa, kun eri sponsoriyritykset mahdollistavat niiden toteutumisen. Toistaiseksi keikkoja on toteutettu Taiteen edistämiskeskuksen myöntämien apurahojen turvin, mutta yrityssponsorit ovat avainasemassa jatkon varmistamisessa.

    Jokaisesta striimikeikasta maksetaan artistille asianmukainen palkkio ja SAKON STUDIO huolehtii mm. siitä, että lisenssit ja luvat ovat Teoston kanssa kunnossa. Näin myös korvaukset esitettyjen kappaleiden tekijöille tuloutuvat oikein. 



    Hinta?

    Ketteryys ja kevyt kulurakenne kääntyvät hinnoittelussa asiakkaidemme eduksi. Lisäksi teemme jonkin verran hommia myös pro bono.